Etiketter

søndag 16. desember 2012

Kjøkken


Hurra!
Endelig monterer vi kjøkkenet. Mitt elskede, hvite kjøkken som jeg har ventet så lenge med å få satt på plass.
Nå har vi lest 1000 bruksanvisninger, borret, sagd, lett etter riktige skurer, skrudd, hamret, vinklet, vatret, målt, justert, korrigert feil og svettet over kjøkkenet i utallige timer, men du og du hvor hærlig det er å få sett kjøkkenet "live"!
..Men ikke vet jeg hva vi skulle gjort uten pappa! Han har stått for de vanskelige oppgavene sånn som å feste skrogene riktig, skjært ut til koketoppen, montert kjøkkenvifta, måle til foringer osv. 
"Diltepetter" nr. 1 og 2 (jeg og samboern) stod til tjeneste hvis det var noe å hente eller holde ;) I tillegg tok vi oss av de litt enklere, men nødvendige oppgavene. Takk og lov for en snekker-pappa!





  
 
Mangler bare litt småtterier som å sette inn fryseskap, oppvaskmaskin og foringer. 
Veldig, veldig krevende å bygge kjøkken, men veldig, veldig spennende å se resultatet i sitt eget hjem :)
Lover å legge ut bilde av kjøkkenet når alt er på plass ;)    

1 kommentar:

  1. Det blir SÅ FIIIINT... gleder meg til sluttresultatet.. flinke dokker :))

    SvarSlett