Etiketter

tirsdag 4. september 2012

Glasslopper

En annen ting jeg er svak for når jeg svinser rundt på loppemarkeder er glass. Flasker, fat, skåler, you name it..! I helgen som var, kom jeg over dette
Et nydelig kakefat på stett til 30kr, fire skåler til 10kr, og to skjønne flasker (vannkarafler etter min plan) til 20kr. Et skikkelig kupp, spør du meg! Gleder meg til å bruke de!
 
Siden vi nå er innom mat/drikke-relaterte loppekupp må jeg også vise hva jeg fant helga før, selv om de ikke er av glass ;)
To sett med bittesmå kaffekopper med tilhørende tefat. Jeg falt pladask, jeg! Siden dette var det første jeg fant når jeg gikk inn, ble jeg gående og balansere de i ei svær pappeske som jeg måtte manøvrere forbi gale loppe-damer i klynger som ikke kunne komme fort nok frem! Ikke en lett oppgave.. Men når de var betalt og lagt i bilen var det bare å brette opp armene og fortsette i samme spor som en av de mange gale loppe-damene ;) 
 
 

1 kommentar: