Etiketter

fredag 7. september 2012

Heldress

Det er dyrt å miste bussen!
I allefall når det er meg og når jeg finner ut av at jeg like så godt kan vente i nærmeste garnbutikk... Dette ble et slikt prosjekt. Helt spontant, men så absolutt verdt hver krone :) Et veldig koselig prosjekt som aldri ble kjedelig siden det var mønsterstrikk hele veien. Nå venter jeg bare på en symaskin slik at jeg får avsluttet dressen.
 

For å finne plass til en symaskin i huset skal jeg vel alltids klare å få til ;)

 
 Slik kommer dressen til å se ut når den er ferdig.
Bilde tatt fra SandnesGarn sitt temahefte nr. 30.



4 kommentarer:

  1. Resultatet e absolutt verdt å miste bussen for :))

    SvarSlett
  2. Ja, ikkje så værst å miste den bussen :)

    SvarSlett
  3. Har noen plagg æ også treng å få montert om du finn fram symaskinen;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Må jo få kjøpt en symasking først da :p å til den tid så har du vel montert tre ganga så mye! :)

      Slett