Etiketter

tirsdag 4. september 2012

Trelopper

Har virkelig fått dilla på loppemarkeder!
Har jo alltid likt det, men nå som huset begynner å nærme seg ferdig, dukker det stadig vekk opp nye ideer til hva man kan innrede og dekorere med. Jo lenger tid det tar før vi flytter inn, jo flere ting finner jeg.. 
 
For ca to måneder siden fant jeg disse to søte små på et loppemarked på Kvaløya og bare måtte ha de!



 

Samme kveld ble det bestillt spraymaling på nett, men det er først nå nylig jeg heiv meg rundt med spraymalingsboksen i hånden ;) Settehyllen var klar til å males, men den lille "kommoden" behøvde litt mer oppmerksomhet. Etter å ha sagd av håndtakene som var formet som en tekanne og tekopper, pusset ned og spraymalt ble de seende slik ut 
Så var det bare å vente på de nye håndtakene jeg bestilte fra etsy.com :D
 

2 kommentarer: